PRIVĀTUMA POLITIKA
Interneta veikala www.pgl.lv personas datu apstrādes pārzinis ir PGL OÜ (reģistrācijas numurs 14550454), ar adresi Linnavere tee 3, Soinaste, Tartumaa, 61709, Igaunija.
KĀDI PERSONAS DATI TIEK APSTRĀDĀTI
Vārds; telefona numurs un e-pasta adrese; piegādes adrese; bankas konta numurs; preču un pakalpojumu izmaksas un ar tām saistītie maksājumu dati (pirkumu vēsture); ar nomaksu saistītie dati (personas kods, nostrādātais laiks, darba devējs, alga, pēc vajadzības izdrukāti bankas izraksti); klientu atbalsta dati.
KĀDIEM MĒRĶIEM PERSONAS DATI TIEK IZMANTOTI
Personas datus izmanto klienta pasūtījumu pārvaldīšanai un preču piegādei. Pirkumu vēstures dati (iegādes datums, produkts, daudzums, klienta dati) tiek izmantoti pirkto preču un pakalpojumu pārskata veidošanai un klientu vēlmju analīzei. Bankas konta numurs, ja nepieciešams, tiek izmantots klienta maksājumu atmaksai. Personas dati, kā piemēram, e-pasta adrese, telefona numurs, klienta vārds, tiek apstrādāti, lai risinātu ar klientu atbalstu (preču un pakalpojumu sniegšana) saistītus jautājumus.Ar nomaksu saistītie dati tiek apstrādāti klienta nomaksas līguma izveidei un tā izpildei, tajā skaitā klienta maksātspējas noteikšanai. Interneta veikala lietotāja IP adrese vai citi tīkla identifikatori tiek apstrādāti interneta veikala kā informācijas sabiedrības pakalpojuma nodrošināšanai un tiešsaistes lietošanas statistikai.
JURIDISKAIS PAMATS
Personas dati tiek apstrādāti ar klientu noslēgtā līguma izpildes nolūkos. Personas dati tiek apstrādāti, lai ievērotu juridisku pienākumu izpildi, piemēram, grāmatvedībai un patērētāju strīdu izšķiršanai. Datu apstrāde notiek arī ar klienta piekrišanu šādām darbībām: mārketings; informēšana par jauniem produktiem un klienta interesēm atbilstošām akcijām.
SAŅĒMĒJI, KURIEM TIEK PĀRSŪTĪTI PERSONAS DATI
Personas dati tiek nosūtīti interneta veikala klientu atbalsta dienestam, lai pārvaldītu pirkumus un pirkumu vēsturi, kā arī risinātu klientu problēmas. Vārds, telefona numurs un e-pasta adrese tiek nosūtīti klienta izvēlētajam transporta pakalpojumu sniedzējam. Ja preces tiek piegādātas ar kurjeru, papildus klienta kontaktdatiem tiek nosūtīta arī piegādes adrese. Ja interneta veikala grāmatvedību veic grāmatvedības pakalpojuma sniedzējs, tad personas dati tiek nosūtīti grāmatvedības darbību veikšanai. Ar kredītnomaksu saistīti dati tiek nosūtīti pakalpojuma sniedzējam Holm Bank AS klienta nomaksas līguma noslēgšanai un tā izpildei. Personas dati var tikt nosūtīti informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzējiem, ja tas ir nepieciešams, lai nodrošinātu interneta veikala funkcionalitāti vai datu uzglabāšanu. Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nosūtīti pilnvarotam apstrādātājam Maksekeskus AS.
DROŠĪBA UN DATU PIEEJA
Personas dati tiek uzglabāti Microsoft Azure serveros, kas atrodas Eiropas Savienības dalībvalstu vai Eiropas Savienības ekonomikas zonas piederošo valstu teritorijā. Dati var tikt pārsūtīti uz valstīm, kuru datu aizsardzības līmeni Eiropas Komisija ir novērtējusi kā atbilstošu, un ASV uzņēmumiem, kas pievienojušies datu aizsardzibas vairoga (Privacy Shield) sistēmai. Piekļuve personas datiem ir tiem veikala darbiniekiem, kuri tos izmanto, lai risinātu interneta veikala izmantošanas tehniskas problēmas un sniegtu klientu atbalsta pakalpojumus. Interneta veikals īsteno atbilstošus fiziskus, organizatoriskus un informāciju tehnoloģiju drošības pasākumus, lai aizsargātu personas datus pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, zudumu, modificēšanu vai nelegālu piekļuvi un izpaušanu. Personas datu nodošana veikala pilnvarotajiem datu apstrādātājiem (piemēram, transporta pakalpojumu sniedzējiem, datu uzglabāšanas pakalpojumu sniedzējiem) notiek uz interneta veikala un pilnvaroto datu apstrādātāju noslēgto līgumu pamata. Pilnvarotajiem datu apstrādātājiem ir pienākums nodrošināt atbilstošus datu aizsardzības pasākumus.
PIEKĻŪŠANA PERSONAS DATIEM UN TO LABOŠANA
Piekļūšana personas datiem notiek ar klientu atbalsta dienesta starpniecību.
PIEKRIŠANAS ATSAUKŠANA
Ja personas datu apstrāde notiek uz klienta piekrišanas pamata, klientam ir tiesības atsaukt savu piekrišanu, informējot par to klientu atbalsta dienestu ar e-pasta starpniecību.
DATU GLABĀŠANA
Interneta veikala klientu konta aizvēršanas gadījumā tiek dzēsti personas dati, izņemot gadījumus, kad tie ir nepieciešami grāmatvedībai vai patērētāju strīdu risināšanai. Ja interneta veikalā pirkums ir veikts bez klienta konta, pirkuma vēsture tiek saglabāta trīs gadus. Maksājumu un patērētāju strīdu gadījumā personas dati tiek saglabāti līdz prasības izpildei vai termiņa beigām. Grāmatvedības nolūkiem nepieciešamie personas dati tiek saglabāti septiņus gadus.
DATU DZĒŠANA
Lai dzēstu personas datus, vispirms ir jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu ar e-pasta starpniecību. Uz pieprasījumu tiks atbildēts ne vēlāk kā mēneša laikā, precizējot vēlāmo datu dzēšanas periodu.
DATU PĀRSŪTĪŠANA
Personas datu pārsūtīšanas pieprasījumiem, kas iesniegti ar e-pastu, tiek atbildēts ne vēlāk kā mēneša laikā. Klientu atbalsta dienests pārbauda identitāti un informē par pārsūtamajiem datiem.
TIEŠSAISTES MĀRKETINGA PAZIŅOJUMI
E-pasta adrese un tālruņa numurs tiek izmantoti tiešsaistes mārketinga paziņojumu nosūtīšanai, ja klients tam ir piekritis. Ja klients vairs nevēlas saņemt tiešsaistes mārketinga paziņojumus, viņš var izvēlēties tam paredzētu iespēju ziņojuma lejasdaļā, vai sazināties ar klientu atbalsta centru. Gadījumos, kad personas dati tiek apstrādāti tiešsaistes mārketinga nolūkos (profilēšana), klientam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu sākotnējo un turpmāko apstrādi, tai skaitā profila analīzi, paziņojot to klientu atbalsta dienestam pa e- pastu.
SĪKDATNES JEB SĪKFAILI
Interneta veikala pgl.ee mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes ir nelieli teksta faili, kas tiek saglabāti klienta datorā vai citā ierīcē, ar kuru klients apmeklē tīmekļa vietni (piemēram, telefons, planšetdators utt.). Sīkdatnes tiek galvenokārt izmantotas, lai nodrošinātu labāku tīmekļa vietnes darbību un ērtāku, personalizētāku timekļa lietošanas pieredzi. Sīkdatnes neievāc datus no klienta ierīces un neuzglabā personas datus. Pirmo reizi apmeklējot pgl.ee tīmekļa vietni, klients tiek informēts par sīkdatņu izmantošanu. Turpinot lietot mājaslapu, klients apstiprina piekrišanu sīkdatņu izmantošanai. Sīkdatņu izmantošanu ir iespējams atcelt, mainot tīmekļa pārlūkprogrammas privātuma iestatījumus. Sīkdatņu atcelšanas gadījumā ir iespējams, ka ne visas mājaslapas sadaļas darbosies pareizi. Interneta veikalā pgl.ee tiek izmantotas sesijas sīkdatnes un pastāvīgās sīkdatnes. Pagaidu jeb sesijas sīkdatnes tiek izdzēstas no lietotāja ierīces pēc pārlūka aizvēršanas. Pastāvīgās sīkdatnes saglabājas ierīcē pēc pārlūka aizvēršanas un pastāv līdz 2 gadiem. Interneta veikals pgl.ee izmanto nepieciešamās sīkdatnes, analītiskās sīkdatnes un trešo pušu sīkdatnes. Nepieciešamās sīkdatnes ir būtiskas tīmekļa vietnes lietošanai vai noteiktu funkciju darbībai. Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju par to, cik bieži ir apmeklēta tīmekļa vietne, no kurienes apmeklētāji nonāk uz tīmekļa vietni, utt. Šo informāciju izmanto, lai noteiktu problēmas, kas rodas tīmekļa vietnes lietošanas laikā un uzlabotu mājaslapas lietošanas pieredzi. Trešo pušu sīkdatņu mērķis var būt personalizētu reklāmu sniegšana sociālajos medijos. Atsevišķu sociālo mediju kanālu (Facebook, Instagram) elementi ir savienoti ar pgl.ee vietni, kas koplieto sociālo mediju kanālu saturu ar interneta veikala mājaslapu un spēj lasīt šo sociālo mediju kanālu sīkdatnes, saglabājot tās klienta ierīcē.
KONFLIKTU RISINĀŠANA
Konflikti, kas saistīti ar personas datu apstrādi, tiek risināti ar klientu atbalsta centra starpniecību (info@pgl.lv; tālrunis: +371 270 821 00). Strīdu risināšanas uzraudzības iestāde ir Igaunijas Datu aizsardzības inspekcija (info@aki.ee).
KĀDI PERSONAS DATI TIEK APSTRĀDĀTI
Vārds; telefona numurs un e-pasta adrese; piegādes adrese; bankas konta numurs; preču un pakalpojumu izmaksas un ar tām saistītie maksājumu dati (pirkumu vēsture); ar nomaksu saistītie dati (personas kods, nostrādātais laiks, darba devējs, alga, pēc vajadzības izdrukāti bankas izraksti); klientu atbalsta dati.
KĀDIEM MĒRĶIEM PERSONAS DATI TIEK IZMANTOTI
Personas datus izmanto klienta pasūtījumu pārvaldīšanai un preču piegādei. Pirkumu vēstures dati (iegādes datums, produkts, daudzums, klienta dati) tiek izmantoti pirkto preču un pakalpojumu pārskata veidošanai un klientu vēlmju analīzei. Bankas konta numurs, ja nepieciešams, tiek izmantots klienta maksājumu atmaksai. Personas dati, kā piemēram, e-pasta adrese, telefona numurs, klienta vārds, tiek apstrādāti, lai risinātu ar klientu atbalstu (preču un pakalpojumu sniegšana) saistītus jautājumus.Ar nomaksu saistītie dati tiek apstrādāti klienta nomaksas līguma izveidei un tā izpildei, tajā skaitā klienta maksātspējas noteikšanai. Interneta veikala lietotāja IP adrese vai citi tīkla identifikatori tiek apstrādāti interneta veikala kā informācijas sabiedrības pakalpojuma nodrošināšanai un tiešsaistes lietošanas statistikai.
JURIDISKAIS PAMATS
Personas dati tiek apstrādāti ar klientu noslēgtā līguma izpildes nolūkos. Personas dati tiek apstrādāti, lai ievērotu juridisku pienākumu izpildi, piemēram, grāmatvedībai un patērētāju strīdu izšķiršanai. Datu apstrāde notiek arī ar klienta piekrišanu šādām darbībām: mārketings; informēšana par jauniem produktiem un klienta interesēm atbilstošām akcijām.
SAŅĒMĒJI, KURIEM TIEK PĀRSŪTĪTI PERSONAS DATI
Personas dati tiek nosūtīti interneta veikala klientu atbalsta dienestam, lai pārvaldītu pirkumus un pirkumu vēsturi, kā arī risinātu klientu problēmas. Vārds, telefona numurs un e-pasta adrese tiek nosūtīti klienta izvēlētajam transporta pakalpojumu sniedzējam. Ja preces tiek piegādātas ar kurjeru, papildus klienta kontaktdatiem tiek nosūtīta arī piegādes adrese. Ja interneta veikala grāmatvedību veic grāmatvedības pakalpojuma sniedzējs, tad personas dati tiek nosūtīti grāmatvedības darbību veikšanai. Ar kredītnomaksu saistīti dati tiek nosūtīti pakalpojuma sniedzējam Holm Bank AS klienta nomaksas līguma noslēgšanai un tā izpildei. Personas dati var tikt nosūtīti informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzējiem, ja tas ir nepieciešams, lai nodrošinātu interneta veikala funkcionalitāti vai datu uzglabāšanu. Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nosūtīti pilnvarotam apstrādātājam Maksekeskus AS.
DROŠĪBA UN DATU PIEEJA
Personas dati tiek uzglabāti Microsoft Azure serveros, kas atrodas Eiropas Savienības dalībvalstu vai Eiropas Savienības ekonomikas zonas piederošo valstu teritorijā. Dati var tikt pārsūtīti uz valstīm, kuru datu aizsardzības līmeni Eiropas Komisija ir novērtējusi kā atbilstošu, un ASV uzņēmumiem, kas pievienojušies datu aizsardzibas vairoga (Privacy Shield) sistēmai. Piekļuve personas datiem ir tiem veikala darbiniekiem, kuri tos izmanto, lai risinātu interneta veikala izmantošanas tehniskas problēmas un sniegtu klientu atbalsta pakalpojumus. Interneta veikals īsteno atbilstošus fiziskus, organizatoriskus un informāciju tehnoloģiju drošības pasākumus, lai aizsargātu personas datus pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, zudumu, modificēšanu vai nelegālu piekļuvi un izpaušanu. Personas datu nodošana veikala pilnvarotajiem datu apstrādātājiem (piemēram, transporta pakalpojumu sniedzējiem, datu uzglabāšanas pakalpojumu sniedzējiem) notiek uz interneta veikala un pilnvaroto datu apstrādātāju noslēgto līgumu pamata. Pilnvarotajiem datu apstrādātājiem ir pienākums nodrošināt atbilstošus datu aizsardzības pasākumus.
PIEKĻŪŠANA PERSONAS DATIEM UN TO LABOŠANA
Piekļūšana personas datiem notiek ar klientu atbalsta dienesta starpniecību.
PIEKRIŠANAS ATSAUKŠANA
Ja personas datu apstrāde notiek uz klienta piekrišanas pamata, klientam ir tiesības atsaukt savu piekrišanu, informējot par to klientu atbalsta dienestu ar e-pasta starpniecību.
DATU GLABĀŠANA
Interneta veikala klientu konta aizvēršanas gadījumā tiek dzēsti personas dati, izņemot gadījumus, kad tie ir nepieciešami grāmatvedībai vai patērētāju strīdu risināšanai. Ja interneta veikalā pirkums ir veikts bez klienta konta, pirkuma vēsture tiek saglabāta trīs gadus. Maksājumu un patērētāju strīdu gadījumā personas dati tiek saglabāti līdz prasības izpildei vai termiņa beigām. Grāmatvedības nolūkiem nepieciešamie personas dati tiek saglabāti septiņus gadus.
DATU DZĒŠANA
Lai dzēstu personas datus, vispirms ir jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu ar e-pasta starpniecību. Uz pieprasījumu tiks atbildēts ne vēlāk kā mēneša laikā, precizējot vēlāmo datu dzēšanas periodu.
DATU PĀRSŪTĪŠANA
Personas datu pārsūtīšanas pieprasījumiem, kas iesniegti ar e-pastu, tiek atbildēts ne vēlāk kā mēneša laikā. Klientu atbalsta dienests pārbauda identitāti un informē par pārsūtamajiem datiem.
TIEŠSAISTES MĀRKETINGA PAZIŅOJUMI
E-pasta adrese un tālruņa numurs tiek izmantoti tiešsaistes mārketinga paziņojumu nosūtīšanai, ja klients tam ir piekritis. Ja klients vairs nevēlas saņemt tiešsaistes mārketinga paziņojumus, viņš var izvēlēties tam paredzētu iespēju ziņojuma lejasdaļā, vai sazināties ar klientu atbalsta centru. Gadījumos, kad personas dati tiek apstrādāti tiešsaistes mārketinga nolūkos (profilēšana), klientam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu sākotnējo un turpmāko apstrādi, tai skaitā profila analīzi, paziņojot to klientu atbalsta dienestam pa e- pastu.
SĪKDATNES JEB SĪKFAILI
Interneta veikala pgl.ee mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes ir nelieli teksta faili, kas tiek saglabāti klienta datorā vai citā ierīcē, ar kuru klients apmeklē tīmekļa vietni (piemēram, telefons, planšetdators utt.). Sīkdatnes tiek galvenokārt izmantotas, lai nodrošinātu labāku tīmekļa vietnes darbību un ērtāku, personalizētāku timekļa lietošanas pieredzi. Sīkdatnes neievāc datus no klienta ierīces un neuzglabā personas datus. Pirmo reizi apmeklējot pgl.ee tīmekļa vietni, klients tiek informēts par sīkdatņu izmantošanu. Turpinot lietot mājaslapu, klients apstiprina piekrišanu sīkdatņu izmantošanai. Sīkdatņu izmantošanu ir iespējams atcelt, mainot tīmekļa pārlūkprogrammas privātuma iestatījumus. Sīkdatņu atcelšanas gadījumā ir iespējams, ka ne visas mājaslapas sadaļas darbosies pareizi. Interneta veikalā pgl.ee tiek izmantotas sesijas sīkdatnes un pastāvīgās sīkdatnes. Pagaidu jeb sesijas sīkdatnes tiek izdzēstas no lietotāja ierīces pēc pārlūka aizvēršanas. Pastāvīgās sīkdatnes saglabājas ierīcē pēc pārlūka aizvēršanas un pastāv līdz 2 gadiem. Interneta veikals pgl.ee izmanto nepieciešamās sīkdatnes, analītiskās sīkdatnes un trešo pušu sīkdatnes. Nepieciešamās sīkdatnes ir būtiskas tīmekļa vietnes lietošanai vai noteiktu funkciju darbībai. Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju par to, cik bieži ir apmeklēta tīmekļa vietne, no kurienes apmeklētāji nonāk uz tīmekļa vietni, utt. Šo informāciju izmanto, lai noteiktu problēmas, kas rodas tīmekļa vietnes lietošanas laikā un uzlabotu mājaslapas lietošanas pieredzi. Trešo pušu sīkdatņu mērķis var būt personalizētu reklāmu sniegšana sociālajos medijos. Atsevišķu sociālo mediju kanālu (Facebook, Instagram) elementi ir savienoti ar pgl.ee vietni, kas koplieto sociālo mediju kanālu saturu ar interneta veikala mājaslapu un spēj lasīt šo sociālo mediju kanālu sīkdatnes, saglabājot tās klienta ierīcē.
KONFLIKTU RISINĀŠANA
Konflikti, kas saistīti ar personas datu apstrādi, tiek risināti ar klientu atbalsta centra starpniecību (info@pgl.lv; tālrunis: +371 270 821 00). Strīdu risināšanas uzraudzības iestāde ir Igaunijas Datu aizsardzības inspekcija (info@aki.ee).