IEGĀDES NOSACĪJUMI

Interneta veikals www.pgl.ee (turpmāk – interneta veikals) pieder PGL OÜ (reģistrācijas numurs 14550454, PVN kods EE102304743), ar juridisko adresi Linnavere tee 3, Soinaste, Tartumaa, 61709, Igaunija.


PIRKUMA LĪGUMA DERĪGUMS, PREČU UN CENAS INFORMĀCIJA
Pirkuma līguma noteikumi attiecas uz preču iegādi interneta veikalā. Interneta veikala preču un to piegādes cenas ir norādītas pie precēm. Piegādes cena tiek aprēķināta automātiski un tā tiek parādīta iepirkumu grozā. Preču cenas ir norādītas eiro valūtā, ar iekļautu PVN (22%). Papildu informācija par interneta veikala preci ir norādīta pie attiecīgā produkta.


PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
Lai pasūtītu preci, tā jāpievieno iepirkuma grozam. Pēc produkta vai produktu pievienošanas iepirkuma grozam, labajā pusē tiek automātiski atvērts iepirkuma groza izvēlnes logs, no kura, nospiežot pogu "VEIKT SAMAKSU", var pāriet uz pasūtījuma veikšanu. Lai veiktu pasūtījumu, iepirkuma grozā ir jāaizpilda obligāti atzīmētie lauki, jāizvēlas piemērota maksājuma metode (Swedbank, SEB Banka, Luminor vai Citadele) un jānospiež poga "VEIKT SAMAKSU" vai "PIRKT UZ NOMAKSU" (lasiet vairāk par nomaksu šeit). Līgums stājas spēkā, kad maksājuma summa tiek ieskaitīta interneta veikala norēķinu kontā. Ja pasūtīto preci nav iespējams piegādāt tās deficīta vai citu iemeslu dēļ, pircējam par to tiek paziņots pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiek atgriezta 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas.


PIEGĀDE
Pircējs apmaksā sūtījuma tranportu, un attiecīgā piegādes cenas informācija ir norādīta pie produkta un iepirkumu grozā. Sūtījums parasti tiek piegādāts līdz pircēja norādītajai adresei 5-20 darba dienu laikā no pirkuma līguma stāšanās spēkā. Izņēmuma gadījumos pārdevējam ir tiesības piegādāt preci 30 kalendāro dienu laikā, par ko pircējs tiek nekavējoties informēts pēc pirkuma līguma noslēgšanas. Sūtījumi tiek piegādāti uz pircēja norādīto adresi, pie dzīvesvietas durvīm. Sūtījuma piegādes laiks tiek saskaņots ar pircēju pa telefonu. Prece tiek piegādāta pircēja norādītajā laikā ar 1 stundas precizitāti., kurjers precizē piegādes laiku tajā pašā dienā. PGL OÜ ir uzticējusi piegādāt preci kurjerpakalpojumu uzņēmumiem Omniva, DPD un Itella.


PREČU ATGRIEŠANA
Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības 14 dienu laikā lauzt interneta veikalā noslēgto līgumu. Preču atgriešana nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona vai saskaņā ar Parādu likuma 53. § 4. apakšpunkta 3. punktu (ja produkts ir individuāli izgatavots saskaņā ar pircēja norādītajiem nosacījumiem). Lai izmantotu 14 dienu preču atgriešanas tiesības, pasūtīto preci drīkst izmantot tikai, lai pārliecinātos par tās vizuālo izskatu un funkcijām tādā pašā veidā, kādā tas tiktu darīts fiziskā veikalā. Ja prece ir izmantota citādāk, kā novērtējot to fiziskā veikalā, vai uz tās ir izmantošanas vai nolietojuma pazīmes, interneta veikalam ir tiesības samazināt atgriežamās maksas apmēru atbilstoši preces vērtības samazinājumam. Lai atgrieztu preci, ir jāiesniedz paziņojums par atteikšanos no pirkuma un tas jānosūta uz e-pasta adresi info@pgl.lv ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces saņemšanas. Ja atgriežamā prece ir iesaiņota oriģinālajā iepakojumā, atgriešanas izmaksas sedz pārdevējs. Pretējā gadījumā atgriešanas izmaksas sedz pircējs, izņemot gadījumus, kad preces atgriešanas iemesls ir saistīts ar to, ka attiecīgā prece neatbilst pasūtītajai (piemēram, nepareiza prece vai prece ar defektu).
Pircējam prece ir jāatgriež 14 dienu laikā pēc paziņojuma iesniegšanas, vai jāiesniedz pierādījums, ka prece ir nodota preču pārvadātājam šajā norādītajā laika periodā. Interneta veikals nekavējoties atmaksā pircējam visus līguma pamatā saņemtos maksājumus, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atgriešanas paziņojuma saņemšanas. Interneta veikals var atteikties veikt preču atgriešanas maksājumu kamēr nav saņēmis atpakaļ pirkuma līgumā iegādāto produktu, vai līdz pircējs ir iesniedzis pierādījumu, ka viņš ir nosūtījis preci atpakaļ. Ja pircējs ir izvēlējies citu piegādes veidu, kas atšķiras no interneta veikala piedāvātā lētākā piegādes pakalpojuma, interneta veikalam nav pienākums atmaksāt patērētājam izmaksas, kas pārsniedz interneta veikala piedāvātās piegādes izmaksas. Interneta veikalam ir tiesības atteikties no pārdošanas darījuma un pieprasīt no pircēja preces atgriešanu, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.
 
PREČU ATGRIEŠANAS VEIDLAPU VAR LEJUPIELĀDĒT ŠEIT!

TIESĪBAS IESNIEGT SŪDZĪBU
Interneta veikals ir atbildīgs par preces neatbilstību pirkuma līguma nosacījumiem, vai defektu, kas ir bijis jau piegādes brīdī vai parādījies divu gadu laikā no preces iegādes. Pirmo sešu mēnešu laikā pēc preces nosūtīšanas pircējam tiek uzskatīts, ka defekts ir bijis jau produkta nodošanas brīdī. Interneta veikalam ir tiesības apstrīdēt šo pieņēmumu. Pircējam ir tiesības sazināties ar interneta veikalu, ja produkta defekts ir atklāts divu mēnešu laikā, sūtot e-pastu uz adresi info@pgl.lv vai zvanot uz tālruni +371 270 821 00. Interneta veikals nav atbildīgs par produkta nepilnībām, kas ir radušās pēc preces nodošanas pircējam. Ja iegādātajai precei ir nepilnības, par kurām ir atbildīgs interneta veikals, tās tiek salabotas vai aizstātas. Ja prece nevar tikt salabota vai aizstāta, interneta veikals atgriež pircējam visus pirkuma līgumā norādītos maksājumus. Interneta veikals atbild uz patērētāja iesniegtajām sūdzībām rakstiski 15 dienu laikā.


TIEŠSAISTES MĀRKETINGS UN PERSONAS DATU APSTRĀDE
Interneta veikals izmanto pircēja ievadītos personas datus (vārdu, telefona numuru, adresi, e-pasta adresi, bankas datus) tikai pasūtījuma apstrādei un preces nosūtīšanai pircējam. Interneta veikals nodod personas datus pārvadājumu pakalpojumu sniedzējiem, lai piegādātu preci. Interneta veikals sūta  jaunumus un piedāvājumus uz pircēja e-pasta adresi tikai tad, ja pircējs to ir izvēlējies, ievadot savu e-pasta adresi tīmekļa vietnē un norādot piekrišanu saņemt šādu informāciju. Pircējam vienmēr ir tiesības atteikties no piedāvājumiem un jaunumiem, kuri tiek sūtīti uz e-pastu, paziņojot par to interneta veikalam nosūtītā e-pasta vēstulē, vai sekojot norādījumiem e-pasta piedāvājumu un jaunumu vēstulē.


KONFLIKTU RISINĀŠANA
Ja pircējam ir sūdzības par interneta veikalu, tās jānosūta uz e-pasta adresi info@pgl.lv vai jāzvana uz tālruni: +371 270 821 00. Ja pircējs un interneta veikals konfliktu nevar atrisināt vienošanās ceļā, tad pircējam ir iespēja vērsties pie Patērētāju strīdu risināšanas komisijas. Ar procesa noteikumiem un pieteikuma iesniegšanu var iepazīties šeit. Patērētāju strīdu risināšanas komisijai ir pilnvaras risināt konfliktus, kas rodas starp pircēju un interneta veikalu, pamatojoties uz noslēgto pirkuma līgumu. Pircēja sūdzības izskatīšana komisijā ir bez maksas. Pircējs var vērsties arī pie Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu risināšanas platformas.
Jūsu grozs
Grozā nav nevienas preces.

Skatīt preces šeit!

MEKLĒTĀJS

Meklē preces pēc nosaukuma, koda, krāsas vai cita atslēgvārda!